Before i die

På bryggan

Skolavslutning

SOMMARLOOOOOOOV!!
Jaa, som ni kanske förstod har jag sommarlov nu! Såååå underbart! Nu ska jag typ leva livet. Snart blir det Italien också, grymt kul!! Puss<3

Chokladbollar och kladdkaka

Bakade lite idag till skolavslutningen imorgon! Oj shit, skolavslutningen är IMORGON! Jag kan inte förstå det, det är ju helt sjuuuukt roligt!! Och om bara 15 dagar åker jag till Italien ;D

Alla bilder på bloggen är tagna av mig ;)

Loppis!

Igår var jag på loppis med Elin och Carro, eller vi hade ju grejer med oss också och sålde. Det var jättekul och vi tjänade in nästan 1500kr! Väldigt bra, men så spenderades ju lite pengar på shopping....hehe.... Hittade några riktiga fynd, kan lägga upp bilder sen! För det är så bra med loppis för att allt man handlar vill inte den som säljer inte ha medans man själv blir jätteglad för den! Och så får man det billigt och oftast har ingen annan köpt en likadan eftersom den inte finns i vanliga affärer. One of a kind!

Ray-bans

Letade lite i garaget efter grejer som jag skulle kunna sälja på loppis. Då hittade jag dessa fina Ray-bans som min mor köpt någongång i tiden. Det är så roligt när man hittar gamla snygga saker! Det roligaste är att hon inte kommer ihåg att hon köpt dem. Jag har hittat 3 par gamla raybans i garaget haha! Det är jättebra för jag tänkte köpa ett par men nu kan jag ta dessa istället;D

Shopping med syster

Nationaldagen idag! Det är härligt, det betyder också att sommaren och sommarlovet snart är här! Åh vad underbart. Idag tog jag en låååång sovmorgon och sedan åkte jag in till stan och träffade Lotta. Vi gick runt och jag letade efter en skolavslutnings klänning. Hittade ingen klänning - men det blev en långkjol istället från Zara. Den är jag jättenöjd över och då tänkte jag mig ett pastell färgat eller vitt linne vilket kanske måste införskaffas ;)

Hajk med klassen

Hallooo!
I Måndags och Tisdags var jag i Lillsved och hajkade med klassen! Vi började med tipspromenad och samarbets övningar. Sedan badade vi och grillade korv och marsmallows på en eld vid vattnet. Det var hur mysigt som helst<3 Sedan sov vi i tält och på Tisdagen åt vi frukost och tog bussen hem igen. Lite som en mini klassresa;)

Lagkväll

Nu ska jag åka in till T.G.I. Fridays och äta middag med mitt Lag! Åh, älskar den restaurangen men det ska bli sorgligt för det är sista gången vi i laget träffas, nästa träning är med nya laget!;( Men det ska bli mysigt iallafall!!<3