Poolen !!!!

Nu har jag precis varit i poolen och åhh vad härligt det var :) Men nu ska jag äta och sticka till poolen och bli brun;) Men åhhh så  sorgligt det är sista dagen idag.Imorgon åker jag :( Men som man säger borta bra men hemma bäst fast  inte i detta läget. Jag har faktiskt varit i England oxså ;) Där shoppade jag ett par jeans från topshop och hittade en jätte söööt blommig kjol fast som var för stor :( Men jag ska kolla om den finns hemma, sedan har jag oxså shoppat : 2 st afrikanska armband,en gul klänning och ett par gula jätte söta klackskor till klänningen,ett halsband , en cool cowboy hatt och ett par vita haremsbyxor . Nu ska vi gå till poolen så vi hörs


//Rodd<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0