wok!!!

Hejsan allihopa nu håller jag på att städe mitt rum (booooooooooring). Men nyss åt jag en fantastisk wok( åhhh jag älskar wok)den var jätte god .Imorgon ska jag äntligen åka till min älskade vän josse och kanske bada eller nåt .Det var sååå jobbigt när vi (min familj) skulle åka hem . Först gick allting bra  ,men när vi var på flygplatseen så var vårat flygplan trasigt så vi behövde boka om och det var jätte konstigt system .Men sedan satt vi där på flygplatsen och skulle äta då var det jäääätte dyrt och jag fick bara typ ägg macka så jag åt inget och sen när vi var på arlanda då hade våra väskor inte kommit med så vi fick dom nästa dag .Men hänt har hänt hehe. Vi hörs




//Rodd<3  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0