Ännu soligare Onsdag

Hej!

Idag har det nästan varit ännu varmare än igår!
Nu äntligen börjar det kännas som vår, Idag har jag haft juma, slöjd och livskunskap.
Efter lunchen åt jag glass med Enya, vi köpte en halv liter glass för bara 5kr!!!!
Den var dessutom mega god, nästa vecka -om den finns kvar- ska vi köpa den igen :)
Det var jätte härligt på livskunskapen för att då var vi ute och det var mycket härligt väder <3
Vi spelade bränn boll och vi vann! Förresten glömde jag att berätta att en kille i min
klass fyller 13 år Idag så, GRATTIS ERIK!!!!!!!!!!
Nu sitter jag här och är inne på MSN och chattar, men nu är typ ingen inne :(
Ha det gott, Igelkott!
 






Mmm... yummy, yummy <3



 
En halv liter glass för 5 kr, snacka om billigt!






//Rodd<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har ni köpt glassen? =)

2010-04-15 @ 15:55:13
Postat av: Anonym

vart köpte ni klassen? :-D

2010-04-15 @ 15:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0