Boda borg

Halloj!
 Sorry för att jag inte har skrivit i helgen men jag har faktiskt varit i Nyköping.
Jag och hela mitt fotbollslag åkte dit på fredagen, samma dag så spelade vi 3 matcher.
Dom två första matcherna förlorade vi men den sista vann vi!
Nästa dag åkte vi till bodaborg! Boda borg är som fångarna på fortet.
Man går in i ett rum och ska försöka lista ut hur man ska göra för att komma vidare till
nästa rum. Till lunch blev det Tacos.
Efter lunchen fortsatte vi till kl 4 och sedan åkte vi hem.







ÅÅÅÅhhhhhh JÄRLA!!!!







Första matchen





Titt ut




Sara, Carina, Ella och Anna<3




//Rodd<3


Kommentarer
Postat av: Bodd<3

Heeeej ♥

Hoppas att du har det underbart i U.S.A! :)

Saknar dig jätte mkt! kommer du på måndag??? :)

Puss <3

2010-04-24 @ 16:11:36
URL: http://bodds.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha rolig Anna <3

2010-05-05 @ 18:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0