dramaten fredag

Hej Hej !


I fredags var ju alla lediga så först tog vi sovmorgon men sedan stack vi in till stan och shoppade!
 Jag köpte en Jättesöt kläning från frökensöt<3 älskar den affären!
Sedan gick vi långsamt ner till dramaten och hälsade på Margareta Krook,
Ni vet tjejen som alltid är varm (en staty). Vi kollade på Pygmalion, den var faktiskt väldigt bra!
Efter pygmalion så gick vi till en jättemysig Italiensk resturang (kommer inte ihåg vad den heter)
och jag åt bolognese men det var en så stor potion så jag tog en doggybag!
När vi sen skulle gå hem var det jätte kallt så jag behövde springa runt för
att inte frysa!





Margareta Krook utanför dramaten!




Jag och lotta inne i dramaten!








Och lilla jag!



Det var ganska mörkt där men på bilden är det min syrra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0