Glad påsk!!

Glad påsk allesammans!!!!!!

Men akta er, för idag är det 2a april. HAHAHAHAAH april april din dumma sill jag kan lura dig vart jag vill!!!!!
Det är den 1a april idag (ej den 2a) där lurade jag er allt!!! 
Jag själv har påskpysslat lite, jättemysigt!
Ikväll kommer Mormor och Morfar och Farmor på middag för att fira lottas födelsedag!!!!
Här kommer några bilder;



Först en gammal bild på mig, lotta och sara i sälen när vi var små <3






En söt påskhare!





Mitt fina påskris!





När bild på söta påskägg från indiska!





Sööööta kycklingar!!!!!



Jag hittade dom ute i trädgården!!!

 

 

 


Fin dukning eftersom mormor och morfar och farmor kommer idag!


Foto:Emma





//Rodd<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

naww fett gulliga!<3 puss//steffi

2010-04-03 @ 22:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0