Soliga Tisdag

Hola!
Dagens datum är 130410 alltså 9 dagar kvar till U.S.A.!!!!!!!!!!!!!!!
Idag har det varit sååååå himla fint väder!
 På rasten var vi ute och spelade fotboll och efter skolan solade jag, Bodd och Nora!
 Det var så himla underbart, nästan en sommardag!
Hoppas verkligen att jag har blivit brun ;)
Det är 40 grader på våran temp. mätare i solen, men jag tror inte den fungerar :(
Nästa vecka ska vi kanske bada!!!
Men nu sitter jag här ute i det härliga vädret och äter mellis!
Ikväll ska jag träna fotboll.
Eller rättare sagt om några timmar.

Några härliga bilder från idag;




 
Bodd som balanserar på kanten <3





Nora och bodd som hoppar <3





Jag och Bodd som hoppar<3



Och jag och Nora som hoppar<3




Nora och Bodd som solar <3





//Rodd<3


Kommentarer
Postat av: Bodd<3

Hihihi! va kul det ser ut när jag stoppade in tröjan när vi hoppar! jag ser typ ut som en gammal gubbe/tant ;D

Ses i morgon! :D

Puuuuuuuuuuuss <3

2010-04-18 @ 20:40:12
URL: http://bodds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0