Sommarlov <3

Hejsan, förlåt att jag inte har skrivit på så länge men har haft mycket att göra :)
Okej, det är i och försig påsklov, men jag har varit med kompisar,fixat mitt rum och idag har jag spelat fotbollsmatch och sedan har jag varit hemma. Idag är det tyvärr sista dagen på påsklovet :( Men då betyder det att det bara är 11 dagar kvar till U.S.A. och det är bara några månader kvar till sommarlovet!!!!
Aw vad jag längtar till sommaren, gör ni det?Vad ska ni göra på sommar lovet?
 Åh... Jag ska segla, slöa och kanske åka upp till några kompisars sommarställe, hoppas det!
Och så ska jag åka till Dalecarlia (ett fotbollsläger), men också vara hemma!


 





 





 Lite härliga bilder från i somras!


//Rodd<3


Kommentarer
Postat av: Bodd<3

Men åå va snygg man e! ;)

Saknar dig! :( men vi ses i morgon :D

Puss o kram <3

2010-04-11 @ 20:58:17
URL: http://bodds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0