Danmark!


Hejsan
 för någon månad sedan var jag i Danmark och det var såå roligt!
När vi kom fram åkte vi till Tivoli.
Vi åkte en jätte läskig släng gungan/fritt fall.
Alltså man satt i en stol två och två i exakt lika dan stol som slänggungan men
man åker upp lika högt som frittfall!!!!
Vi åkte också en bergochdalbana med looping!!!
Det var så himla kul på tivoli, rekommenderar det verkligen!!
I kön till bergochdalbanan"daemonen" så stod min kompis Ella
där helt plötsligt! Hon Hade varit Där i några dagar med sin familj och resten av
 dagen var vi med Ella och hennes familj men tyvärr inte hennes Mamma för hon var
 hemma i sverige.Nästa dag gick vi runt i Ströget och shoppade loss!
På kvällen så åkte vi till  Nyhavn där vi åt middag på en Italiensk
Resturang som serverade jätte god mat!
Efter det så cyklade vi hem till hotellet och sov.
 





Mamma och lotta



det var den jag åkte, den i bakgrunden


det var lite roligt att det var en tjej istället för en kille ;)



Bergochdalbanan vi åkte!




jag med en härligt stor glass!!!!!















Jag och Lotta framför Tivoli!


































Jätte söta tårtor!




Världens härligaste bröllopstårta!!





Allt jag shoppade !!
























Jag och min bananasplit












Jag och min syrra med våra cyklar!



//Rodd<3








 


Kommentarer
Postat av: <3sara<3sara<3sara<3sara<3

fina bilder

ser super kul ut<3

2010-08-07 @ 14:43:38
URL: http://sarasfinfinablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0