Grönalund med Josse!

Hej Hej!
I lördags var jag på Grönalund med Josefin, Sara (Josses syrra), Charlotta och Jag;)
(Först vill jag bara säga Grattis Josse<3<3<3!!!!!!)
Det var jätteroligt, jag åkte jetline, Extreme,flygande mattan m.m
Till Lunch åt vi wok som var jätte god medans josse och sar åt fish`n `chips!
Efter grönalund åkte vi till ett jätte mysig kinesisk resturang.
Där åt vi Dim sum som oftast är räkfärs, fläskfärsk och typ grönsaker.
Det var jätte gott!




Josseposse älskling<3<3




Hihihi jag!









Charlotta och sara<3




Grönalund<3





Sara och Lotta<3










Josse sööööööt<3





Flygande mattan!!!





Sara,Lotta occh Josse<3




Jag< med sockervadd<3




josse och sara<3


lustiga huset!






lustiga trappan (hihi)




josse söt<3



josse igen<3

















Dagen roligaste bild hhihih!!!!!!!!



Sara <3


söt <3


dim sum<3





Mat<3




Hela gänget<3

//Rodd<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0