Min födelsedag

Hejsan
Nu ska jag berätta om min födelsedag!
Allt började med att jag vaknade av att höra några sjunga "ja må hon leva".... o.s.v
Sedan öppnade jag alla mina packet och jag fick:
Ett jätta gulligt Paraply från Danmark med cupcakes på!!!!
Et par bruna stövlar från Zara!!!!
Bokstöd från designtorget som är jätte coolt!!!
En smyckes hängare från Doris<3<3
Pengar och Lite annat ;)

Efter presenterna så åkte vi in till stan, Waynes coffee!
Där åt vi Brunch som var jätte god!
Sedan åkte jag hem till Doris och där överraskade mina kompisar;
Ina, Nora, Elin, Stephanie, Elsa och Olga!!!!!
Vi åt först Muffins som dom hade bakat sedan gick vi upp och köpte godis
Sedan kollade vi på pirates of the caribbean 2 hemma hos Doris.
Vi, jag, Lotta, Doris och Mirri åt sedan middag hemma hos oss och det var super Mysigt!!!!







Armband från H&M som jag fick från min syrra och Älskar<3<3




Smyckes hängare från Doris som är sååå fin<3<3




Från Eros som jag inte har provat än men såååå söt förpackning<3<3



                      

Det sötaste Paraplyet<3<3



När bild på Söt Paraplyet<3<3<3
 


Väskan från H&M <3<3<3


 
Och det Coola bokstödet!!!!!


 

 
En bild från Middagen, Doris, Lotta och Mirri<3



//Rodd<3


Kommentarer
Postat av: Bodd ♥

Va söööt allt e !! Sorry att jag inte har komenterat på typ 10000 år, men de e så mkt nu ! ;D

Puss ♥

2010-09-17 @ 18:05:45
URL: http://bodds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0