Modevisning i Modecenter

Hejsan
I helgen var jag på Modevisning!
Det var jätte kul, det som kommer att vara mest inne Våren 2011 är
Hudtoner, shorts, färg glada klänningar, höga Boots och jeans shortan!
Härom dan köpte jag en hud färgad satäng skjorta och hemma har jag en jeans shorta.
 Jag har också massa med färg glada
klänningar hemma och jag har önskat mig ett par
snygga höga stövlar från Zara!
Så än så länge är väl vår garderoben hyfsat okej ;)
  




Jeans shortan med en färg glad klänning är ett säkert kort













Snygga stövlar!



Söt väska och snygga byxor!



Mycket mönstrat!



Färgglatt <3





Söt klänning <3




//Rodd<3



Kommentarer
Postat av: sara

coolt.....

2010-08-24 @ 21:56:57
URL: http://sarasfinfinablogg.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0