Min jul!!!

 

Hejsan svejsan!!

 

Det här är min jul

Vaknar och äter en jätte god frukost!

Sedan ut i backen där vi möter tomtens nissar!!

 

 

 

Mamma, Lotta och Farmor på väg till julmarknaden!

Tomten!!



Jag och Syrran<333

Vad jag fick i julklapp:



En Roberts Radio, super söt
BaByliss IDOL  serien locktong- superbra!!
Bara inte du, bok av Katarina Von Bredow
ljus från Åhlens- tror jag
Pengar från farmor ;)
CD - PINK
Örhängen från Dyrberg/Kern-Sweet
Rosa nagellack-Depend<3
Björk and Berries shower creme- luktar fantastiskt
ring - Gina tricot
Grått Odd molly linne<33
Och wii spel- Michael Jackson dans moves och dans
matta som inte är med på bilden ;)
Samt lite annat <33 som:




Magnolia Bakery cookbook<3<33



//Rodd<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0