Snö + julklappsshopping + julbak = en riktig jul!!!

Hejsan!!!
Tänkte bara säga att jul stämningen är uppe på topp nu!!
Köper julklappar varenda dag, köpt papparkaksdeg som jag ska göra pepparkakor
 av någon dag och så är det c.a 15 cm snö ute!!!
Jag älskar julen det är den bästa högtiden, eftersom man både får (det är ju alltid kul;)julklappar!
Men det är också roligt att hitta den perfekta julklappen till sin syrra t.ex. och se att
 den personen blir jätteglad av att få julklappen;)







//Rodd<3


Kommentarer
Postat av: Elin

aa jag håller helt dig <3 och det är fett kul att det är så mycke snö!!

2010-12-03 @ 22:25:12
Postat av: jossan <3

Heyy! my sweetie! haha jag gillar Julen delvis... Jag suger på snöbollskrig så när man går ut när man är i skolan har jag ett stort problem... hihiiiihih <333

2010-12-04 @ 21:34:41
URL: http://jossan-g.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0