Tron legacy

Hejsan svejsan!!!

I tisdags var jag och såg Tron legacy och den var super bra!!!
Jag mötte Andreas waise och hans pappa samt många andra svenska kändisar.
Jag var där med Mina  kompisar, Elin, Carro, Josefin, Enya och några andra som är i mitt cheerlag.
Den handlade om en kille (Garret Hedlund) vars pappa försvann när han var liten.
Sedan hittar han kontoret hans pappa jobbade på och han transporteras in i en helt annan
värld i jakten på sin pappa! Hur spännande som helst!




Jag och Josse<33











 

Hahahaha den här bilden Äger!!










Elin, Carro, Enya och Josse<33



Jaaag!!!Hahaha<33





Tron legacy!!!!




Alla i scnygga 3-d glasögon, haha söta<3!!!





Jag och Josse<33



//Rodd<3


Kommentarer
Postat av: sara<3

sry...men här blir man dissad :(

2010-12-16 @ 20:33:38
Postat av: Elin

Åh det var så sjukt kul!!!

Andreas Weise &

Garret Hedlund <3<3<3



Emma du är Bäst!!! <3<3<3

2010-12-17 @ 15:26:45
Postat av: jossan <3

hahaha jag diggar bilden på mig i ångan!!! hihihi :D <3333333

2010-12-17 @ 17:20:15
URL: http://jossan-g.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0