Hejsan!!!!<3

Halloj i stugan, sorry för att jag inte har skrivit men det blev aldrig av, men nu är jag
 hemma och ska berätta lite om min semester.
Jag har varit uppe i Sälen och åkt skidor men också firat nyår badat och lite annat...
När vi hde åkt bil  i 6 timmar så kom vi fram och åt mat ;)
nästa dag åkte vi lite längd jaa sedan  har vi typ bara åkt längd i några dager men sedan åkte vi lite slalom .
På onsdagen kom min bästis Josse <3 till sälen så vi gick på afterski och va med varandra rästen av veckan. men på nyår så hade vi jätte kul ;) vi åt middag och sedan var vi på disco. Egentligen var det 23 års gräns men efter som vi hade ätit middag där fick vi också festa loss på dansgolvet  :)
jaa nu sitter jag här hemma och städar och har precis ätit lunch:) ses




//Rodd<3


Kommentarer
Postat av: Tilde

OMG vilken snygg disign (lite sen) Hur fixa du den !!! Fick du mitt paket ^^ kanske den bästa paket man kan få xd

2010-01-04 @ 20:07:23
URL: http://bloggcentralen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0