Härliga Fredag!

Hejsan!!!!!

Varför jag skrev Härliga fredag är för att det är ju alltid härligt med fredag eftersom
det är sista dagen innan helgen och så slutar jag efter Lunch men också för att det har
varit jätte härligt väder idag!
Jag börjar som vanligt kvart i nio sedan hade jag studietid och sedan liten SO genomgång (trååååkigt).
Vi typ "Lekte" Rättegång, jag var en av nämndemännen(vet ej hur det stavas) det är typ dom
 som hjälper domaren(?).Efter det hade jag spanska vi lärde oss lite om klockan. Till lunch fick vi
Köttfärsås och spagetti,mmm...... Kl typ 12:30 mötte jag mamma och vi åkte
 in till stan och gick på några utförsäljningar.
Jag köpte inget men det var nära att jag köpte en friis & company väska
på rea men tyvärr så blev det inte så.
Vi gick också in på olssons tyger och köpte ett rutigt tyg som jag ska göra en kjol av.
Sedan åkte vi till sickla och fikade på Garden.Jag drack lite te och en brownie, mamma hade inte ätit
någon lunch så hon åt en macka. Efter fikat gick vi och handlade, där träffade jag Thomas di leva!!!!!
Han är killen som typ sjunger den här "vem ska jag tro på" ni kan lyssna
på den här:  http://www.youtube.com/watch?v=jrGOv7jkOko&feature=related
Den är lite rolig, men härlig också.






Thomas di leva!







Maaassa knappar!!!!!!!!!




Mitt fika




En söt blomma <3







//Rodd<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0