Lördag & Söndag & Tisdag

Hejsan hoppsan!!

Jag tänkte berätta lite om i lördags, söndags och idag. I lördags var jag på DM i cherleading.
Det var jätte kul men jag tävlade tyvärr inte men det gjorde min syrra och hon var jätte duktig!!!!!
Efter DM åkte jag till min kompis fest (Ina).På festen var det jätte roligt, det var ju Earth hour
så vi släckte och berättade spökhistorier!!!!
På söndagen åkte jag och min syrra in till slussen och där mötte vi Josefin och Sara (Josses syrra).
 Sedan tog vi tunnelbanan och åkte till en vintage marknad i skrapan. Där var det jätte mysigt,
 jag köpte en jump suite som var jääääätte söt!!!!!!
Efter det gick vi och åt på götgatan stories. Jag åt en jättegod lasagne och Lotta och sara åt typ quisaliado(eller vad det nu hette) och josse åt Rödbets sallad.
Sedan gick vi runt och shoppade lite! Sara och Josse hade väldigt bråttom till T- banan så det blev tyvärr inte så mycket shopping. Sedan åkte jag hem och åt middag. Idag så började dagen med ett SO prov!
Inte så bra start på dagen men det gjorde inget!
Efter SO provet gjorde Anna och jag klart en sida i våran tidning (vi gör en tidning på svenskan) och började på en ny sida. Kl 11 började våran spanska och vi påskpysslade och åt kladdkakan som jag Anna och Elin hade bakat! Efter spanskan åt vi lunch,det blev stuvade makaroner och korv. Nu sitterjag här och har ätit mellis, läser Vr och äter passionsfrukt,mm......






Det var där vi var!



   
Söta josse med sin Rödbetssallad.







Här åt vi!

 


Josse, Lotta och sara





En ny Vecko revyn och lite flingor m. mjölk!





//Rodd<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0