Sportlovet!!!!!

Hallojj!!!!
Jag har tyvärr inte hunnit göra några inlägg under sportlovet,
 men jag tänkte visa er lite hur det har varit;




SÖNDAG


Här är en bild på lunchen som vi åt i sandviken,
jag åt en grillad macka med salami och mozzarella,
 jättegott!!!!!!!!!










och lite grönsaker....




GLASS


E dag åt vi glass, det var lätte gott!!!


Najjs med Glass!!!






SNOWBOARD





Här är några bilder på när vi åkte snowboard;







Sofia med brädan!!!!














Syrran med brädan och solen.











AFTERSKI




En dag gick vi på afterski med Svenne Rubin. 







Han var lite galen !!!!!









LAMMET & GRISEN 





På torsdagen gick vi på en resturang som heter Lammet & Grisen.
Den är jätte Mysig och dom har jätte god mat där,
 den kan jag  verkligen rekommendera!!!!!










SNÖGUBBEN 

Snögubben är en tja snögubbe, som sitter högst uppe i Gustavsbacken!!!



snögubben  !!!!






FIKA 




Jag fikade med syrran uppe i snögubbestugan,
 där är det jätte mysigt!!!!!!






Mmmm... kladdkaka och te, mums!!!








Tja , nu har jag berättet lite om mitt sportlov,
 vad gjorde ni på sportlovet?







//Rodd<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0