Tisdag med Josse <3

Halloj!!!!!!!

Idag har det varit en typ helt vanlig dag men jag fick tillbaka ett resultat av en matte tävling.
 Det gick hyfsat bra men jag typ gissade på dom sista eftersom det var så lite tid.
Efter skolan gick jag hem, men precis när jag hade tagit av mig jackan ringde josse
 och sa att hon satt på bussen så då behövde jag gå direkt.
Men sedan träffade jag josse och vi gick till forum!
I forum gick vi runt och shoppade lite och fikade på waynes coffe,
 det var jätte mysigt!Vi drack chai latte och muffins, mm.....
Sedan gick vi hem och åt middag!
Men nu sitter jag här och tja, typ gör ingenting.
Ha en bra kväll!!









Jättesöt tröja från BikBok<3





Sööööt klänning från BikBok!!




Också en jätte söt klänning från BikBok






2 chai latte och en muffin, Mmmm........





Josse gillar chai latta,sööt<3




Jag gillar också chai latta men den är väldigt söt!!






Nu var det slut!!


Jag posar med vogue!!!


Åhh kan jag få din autograf? josse<3

//Rodd<3


Kommentarer
Postat av: Icamys♥

Mysigt!! ♥

2010-03-24 @ 19:43:53
URL: http://icamys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0