Fredag!

Hejsan!!!

Idag skulle jag egentligen vara på Mcdonalds och praoa, men tyvärr så är
 jag sjuk, så jag har varit hemma idag. Men jag har ändå varit i forum och klippt luggen
och så har jag gått runt och gjort lite ärenden i sickla också.
Igår så var jag också sjuk men då så kollade jag bara på tv.
Inte så bra ;) Men ibland får man göra det också!
Men i mån-ons så var jag och praoade på Mcdonalds och det var sämst!!!!!
Vi fick bara städa hela tiden, så jag rekommenderar inte det!!!
Det är nog mycket roligare att jobba där för då får man laga mat men vi är tydligen
 "för små" så vi fick inte göra det :(
Och så har jag ätit jätte mkt snabb mat , det är nog därför jag
har haft ont i magen!! men nu ska ni få se några pics på mig som
 jag tog idag med min älsklings mössa!!!!


































Här kom Eros och störde så då tog jag lite bilder på honom, sötis<3














//Rodd<3


Kommentarer
Postat av: sara<3

omg omg omg vilka sööta bilder älskar alla söta små bilder <3<3<3 puss <3<3<33

2010-10-29 @ 21:01:25
URL: http://kawaiiiflickan.blogg.se/
Postat av: Storasyster - yster

Hej,

Jag längtar tills imorrn, ska vi sitta tsm på planet?

PUSSSSSSS

2010-10-29 @ 22:30:26
Postat av: Vilma

fiiiiiiiiiiinis!!!!! <333

2010-10-31 @ 11:13:36
URL: http://whiteheart.webblogg.se/
Postat av: Bodd ♥

Va fiiiina bilder!! :D <3

2010-11-01 @ 18:53:54
URL: http://bodds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0