Torsdag!


Hejsan!!

Igår var jag med Sofia W och Julia H och vi var på Laserfortet!!
Det var jättekul, ungefär som Boda borg om ni har varit där? Men jag skulle inte vilja gpå tillbaka för att det var ganska få banor så nu kan man typ alla, men en stark rekommendering första gången!
Idag kommer Sofia hit sedan har jag träning- igen! Har haft tränig mån,tis,ons,tor 12 tim i 2 veckor nu, jobbigt men jättekul! Vi har haft en jäätte bra amerikansk tränare, Ben heter han och igår lämnade han oss, kommer att sakna honom!! Men snart börjar skolan, ÅTTAN - OH SHIT! Nej men det ska bli kul kommer kanske börja några nya ;)
Vi ses!<3



Bild på mig från USA!

//Rodd<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0