Friday with C and S

Tjaaa!!!
Idag har det varit värsta kaos dagen, vädret iallafall;)
Om ni inte har sett det vill jag bara säga SNÖKAOS!!!
Typ ingen buss har gått nästan och tågen har försenats 25 min.
Hoppas ni inte har varit ute i detta väder, tyvärr har jag det. Jag gick till skolan,
dumt missteg för när jag då hade tagit mig dit upptäckte jag ett sms från min kompis
det stog att skolan var STÄNGD!! Men jag gick och frågade en lärare ändå.
Men då tvingade dom mig att stanna där tills dom hade pratat med mina föräldrar;(
Åhh jobbiga skola, säger bara nästa gång det ens SNÖAR komer jag stanna hemma!!
Men sen fick jag åk hem till slut;) Och då kom sara och Carro hem til mig;)
Vi gjorde alla<3dags kort och gröna pannkakor med hallon i;)
Jaa det var... inte så jätte gott!!!




fiin, hahah<33



Hahaah VILKEN ROLIG!!



Glada människor!!



//Rodd<3

Kommentarer
Postat av: carro

Hahah, hoppad att solan e inställd på måndag med.. :P <3

2011-02-11 @ 18:26:45
Postat av: Anonym

jaaa de hoppas ja meee

2011-02-11 @ 18:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0