shopping runda med mamma!!

Halloj!!
Nyss var jag i forum med mamma och vi shoppade lite till festen imorrn.
Jag köpte en brun eyeliner från viva la diva, en röd klänning,HM men den kommer jag inte ha på mig imorgon
ett mobilsmycke, Accesorise och en ring från HM.
Är såå glad för allt tack så mycket mamma!!Puss på diig<33



Sööt röd klänning, fast egentligen ett linne men jag kan ha den som klänning!
Perfekt i sommar.


Säger bara as snygg Eyeliner.




Miin sööööta riing!!<33







//Rodd<3

Kommentarer
Postat av: Bodd ♥

GU VA FIIINA!! jag tänkte köpa ringen, men den var antingen för stor lr för liten så de funka nt :(

Men jag blev typ helt kär i ditt mobilsmycke!!! världens fiinaste jue!! :D

Ses på feeeezzzten ikv! :D

pusspusspuss<33

2011-02-19 @ 11:46:20
URL: http://bodds.blogg.se/
Postat av: Elin

Åh vad fiint! ringen är verkligen as snygg! och allt det andra! <3

2011-02-20 @ 11:41:46
URL: http://hotncold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0