Dubai!!

Hej Hej!!

Som ni kanske vet så var jag i Dubai på Höstlovet och det var såååå kul!
Här ska ni få se några bilder från Resan!!



På flygplatsen:


Jag som dricker en chai latte från Starbucks<33


Denna bild togs från Hotellet som vi behövde övernatta på eftersom vi missade
 vårat plan i London.


Frukosten på Hotellet!!


I Dubai!!


Jag, som badar i Arjaan by Rotana (vårt hotels) pool!!




Lotta och Jag!!



Jag som relaxar poolen!!


Lotta<33


Jag!!!!


En affär i Madinat jumeira, en souk i Dubai!



Jag och Lotta<33


Alladins magiska lampor!!


Självaste Madinat jumeira!!!


Jag som sitter och väntar på en taxi utanför Madinat!!



Del 1


 //Rodd<3


Kommentarer
Postat av: carro <3

Åååhh, vad fint! :D nu vill mna också dit... <3 ;)

2011-01-05 @ 19:18:01
Postat av: Bodd ♥

håller me carro!!! :) å vilka fiina bilder!! :D♥♥

2011-01-08 @ 12:36:54
URL: http://bodds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0