Romme

Hallojsan!!!
Idag har det varit såååå skönt!! Jag har varit i ROMME!!!! för de som inte
vet vad det ärså är det en skidanläggning i borlänge som har 24 nerfarter och två
resturanger sasmt 2 eller 3 sittliftar!! Jag var där med nästan hela min klass, det var frivilligt
 men de flesta ville dit!Först åkte vi c.a 6:30 från skolan med all packning. Gick upp kvart i 6 så det blev
 lite stressigt men jag hann ändå ;) Sedan åkte vi dit i 3timmar, fick dock 2 säten så jag kunde sova lite ZZZzzzZZZzzz..... Skönt!! Carro, Elin och Pia behövde hyra skidor så då gjorde dom de men sedan
snabbt upp i backen! Sedan vid klockan c.a 12 åt vi Lunch!Mumss... Köttfärsås och Pasta!!
 Ut i backen igen då det blev sol och jätte härligt varmt och Mysigt!!
Klockan halv 3 satt vi i bussen i gen på väg hemmåt.Längtar jätte mycket till baka dit, en perfekt
 mini semester någon helg i framtiden. Men nu sitter jag hemma och borde pluga, Matteprov på Torsdag ;(
Vi ses<33 


Söta Carro och Elin<33


nya Ski lodge!!!


Carro <3333

Jag ;)



Elin<333



Steff, Elin och Anna<333




Jag!!


Hejdå!!!


//Rodd<3


Kommentarer
Postat av: Gammaldagsa Carro ;)

det var såå kul!!!! :D hoppas att vi åker dit nästa år också!!! <3333 :DD

2011-01-26 @ 21:13:16
Postat av: Elin

Ellerhur!!! Det var så himla kul! <3

2011-01-27 @ 17:36:31
Postat av: sara!!<333

TJENARE EMMA <33 HAR FRÅGESTUN DNUE PÅ BLOGGEN KLICKA PÅ LÄNKEN VÄTTJA <33

http://miittlivminblogg.blogg.se/2011/january/fragestund-333.html

2011-01-27 @ 20:12:39
URL: http://miittlivminblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0