Breaking dawn!!<3


Heej!
Idag har jag gått på Twilight saga - Breaking Dawn!! (del 1) Och jag tycker att den var bra, men jag vet inte det är svårt att säga, det var mest spännande hur de hade gjort filmen efter att ha läst boken. Men den var bra, men man måste nog ha sett de tidigare filmerna för att förstå. Och den var lite hemskt - jag förstår om den skulle varit från 15, men jag vet inte - jag ville ju se den så det var ändå bra att den inte var det ;) Men först bakade vi på rasten för att vi beövde göra det idag och det var den ända tiden vi hade. Förresten- glömde bort - det är inför Engelskaa på fredag! Vi bakade cupcakes och de blev bra, men vi hann inte smeta på frostingen för att vi gjorde lite fel men sedan blev det rätt! De kommer nog bli JÄTTEGODA på fredag, något att se fram emot!<3
  















//Rodd<3

Kommentarer
Postat av: Elin

asso jag håller med, den var jätte hemsk när hon var gravid! herregud så smal :/

2011-11-16 @ 21:52:35
Postat av: Emma

Ja, gud ja! Men har du tagit bort din blogg? Vi ses i skolan!!<3

2011-11-17 @ 21:09:51
URL: http://rodd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0