Uppdate

hej alla!
Lite om mitt liv just nu. Skolan flyter på bra, spanska prov imorrn, men annars... På cheerleadingen går det jätte bra, vi har verkligen kämpat hårt och nu är det typ bara jag som inte kan flickis och jag är på god väg! Hoppas jag kan det snart, det tror jag, för att jag har det i programmet. Hemma går det också bra, men lite tråkigt utan syrrn. Saknar på kvällen när jag kunde gå in till hennes rum och bara ha sällskap och prata om typ ingentin. Saknar dig sis! Imorgon, fredag, ska jag vara med Enya YAY! Har inte vart med henne på jätte länge. Nästa vecka ska jag typ vara ledig mån,tis,ons för att skolan ska bygga om YIPPIE. Både att skolan bygger om och för att jag är ledig =YIPPIE . Sedan ska vi göra en musikal i skolan, jag vet inte om jag skrivit det men ändå så vecka 44 jobbar vi bara med den, inga andra ämnen. wihoo. Ganska chill alltså, livet flyter på! Hoppas att ni har det bra!!<3



Bild från i somras, NY!

Nu äre glass och GG som gäller, ha det bra!!<3

//Rodd<3


Kommentarer
Postat av: sis

ååh, nu får du mig att längta hem till dig jättemycket! Saknar dig också super mkt, och när du kommer in och stör mig mitt i nåt tråkigt plugg för att prata om något roligare, så att jag slipper plugget för jag har nåt viktigare att göra, umgås med min älskade syster <33 till dig http://www.youtube.com/watch?v=DHEOF_rcND8&ob=av2n

2011-10-14 @ 15:30:37
Postat av: Emma

Åh1 Gud vad söt du e!! Börja typ gråta när jag lyssnade på låten och tänker på dig, älskar dig mer än allt<3

2011-10-15 @ 16:22:15
URL: http://rodd.blogg.se/
Postat av: Sis

Du e så fin, jag fällde en tår när jag såg vad du hade svarat! Hoppas vi hörs senare idag, och, det är INTE lång tid kvar tills ni kommer nu bara 12 dagar! :) Det kommer gå såå snabbt, sen ska jag mysa ner mig med dig och prata i timmar, all min kärlek! <3 <3

2011-10-16 @ 15:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0