Twisters

 
Hej hopp!
I söndags hade jag juluppvisning med Twisters. Alltså vi visade upp vårt program för publik. Det kändes bra, satte all min gymnastik körde till och med rondat flikis fast jag nästan aldrig kört det själv i programmet, den blev väl åsdär, men jag gjorde det iallafall! :) Jag trodde det skullle vara jobbigare och svårare än vad programmet faktiskt var, det gick väldigt bra, vi satte nästan alla bygg och vi har c.a. 2 månader kvar till DM, så det kommer bli awesome! Här kommer lite bilder.♥
 
 
 
Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vad har du för kamera?

Svar: Jag har en Sony nex -3! Väldigt bra systemkamera som även filmar i HD. Inte världens avanceraste, men jag gillar den!
Emma

2012-12-25 @ 18:28:17
Postat av: Mikaela

Vad har du för kamera?

2012-12-25 @ 18:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0