Cheer

 
Imorgon är det Torsdag och jag har träning och är väldigt taggad på att kötta och träna riktigt hårt! Måste kämpa så att man presterar bra på söndag då vi ska ha "showcase" då vi visar upp programmet med volter men förenklade bygg och hopp. Kom gärna och kolla, men det kommer inte att vara lika roligt utan de svåra byggen och hoppen, inte riktigt samma sak, men ändå.
Åh, jag längtar till tävlingar då man får visa upp vad man har slitit med i nästan ett helt år, det är så sjukt kul att tävla! Synd bara att det är så få tävlingar per år, men då blir de tävlingarna i och för sig mycket roligare och man ser fram emot dem mer. Förresten i sommar så ska mitt lag och jag tävla i England - galet kul! Can´t wait!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0