Italien repris

 
 
Hej! Som ni kanske märkt så har jag inte uppdaterat bloggan sedan jul, och det är för att jag dels har haft mycket att göra och för att jag på jullovet var i Italien( hehe...igen!). Vi (jag och min familj) var i Champoluc och åkte skidor, vi var alltså i alperna inte den varma delen av Italien. Det var väldigt annorlunda att åka skidor och samtidigt se gigantiska berg och vackra dalar breda utsig framför ens ögon. Det var också väldigt långa backar, det tog nog 20 min att åka nerför en backe! Det var en väldigt rolig resa, speciellt så var maten sjukt god! Hoppas ni någon gång åker till Alperna för det är något man måste se! :)
 








 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0