Back on track

Hejsan svejsan!
Jaa, förlåt för att jag inte har bloggat nu på ett tag men det ska det bli ändring på! Kommer nog inte blogga varje dag men när det passar några gånger i veckan troligen ;)
Jag tror också att detta kommer bli bloggen jag använder för mitt år i U.S.A. men det är inte riktigt bestämt än och det är långt kvar tills jag åker (vilket jag inte vet när eller vart än).
Tja, livet har rullat på och jag känner att tiden går alldeles för fort fram. Nu är det redan sommarvärme ute, blommorna blommar och det är härligt att leva. Jag tänkte berätta lite om hur jag hade det på påsklovet och veckan som gått, orkar inte ta igen allt ni missat! Här är en stockholms bild på mig och min vackra vän Elin. 
 
 
Puss & kram, njut av livet!

Kommentarer
Postat av: Clara

Yeey va bra Emma!!!!

2014-05-03 @ 18:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0