London IV

 
 
 
 
En liten fluga framför Big Ben...
 
 
Borough market, ojoj vart ska jag börja? Det är en underbar-sjukt värd-härlig atmosfär-doftande-matmarknad! Här finns allt och lite till, vad är du ute efter? Jag lovar att de har det!
 
 
Organic juice bar med den godaste juicen jag smakat, prima prima!!
 
 
Så SJUKT god thailändsk mat som lagades i gigantiska stekpannor mitt bland hysteriska människor som ville smaka - för alla fick varsitt smakprov (det var bästa delen)...
 
 
Sedan en middag på Balthazar som ser precis på pricken ut som den i NY, dejavú!
 
 
Sedan den efterlängtade MUSIKALEN! Vi såg på Lejon kungen och det var bara sjukt bra - om ni inte sett den är det ett måste! Man blev som förtrollad efteråt ;) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0