London V

 
Jaja, jag vet EN TILL frukost på Le pain, men det är bara så gott så det är värt det! Vi startade dagen med en promenad ner till covent garden innan frukost så man blev ännu hungrigare - vilket bara gjorde det godare!
Jag tänker bara på att ni bara måste besöka Le pain - det är verkligen tipp topp!
 
 
Älskar inredningen! Franceeeee
 
 
Sedan mera promenad tillbaka mot hotellet innan hemfärd.
 
 
Gick förbi en godis affär och kunde ju bara inte motstå att inte tjocka på sig lite...
 
Sedan hittade vi en sport affär som hade UTFÖRSÄLJNING för att de skulle flytta. HUR BRA? Däremot kollade mamma fel på klockan, så vi gick hem, packade, åkte till tågstationen sedan till flygplatsen och DÅ upptäckte vi att vi var en timma för tidiga... kul. Fick nästan panikattack och började gråta för att jag var så stressad vid den grymma sportbutiken när jag kunde ha spenderat en timma till där. Skulle nog slösat för mycket pengar då dock. Smart där mamma.
 
Give someone a smile today!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0