MELONAS

 
Åt en himla god melon igår då jag också firade värmen med solning i hängmattan! Hoppades på att kunna förbättra brännan (som inte existerar...). Ikväll ska jag på avresemöte om USA året, då vi kommer få reda på ALLT vi behöver veta innan vi åker. Sjukt alltså, kan inte förstå att jag verkligen ska göra det här. Ska bli sjukt häftigt att uppleva en helt annan kultur och lite skönt att ändra sin vardag - är lite rädd att jag inte vill åka hem igen när jag väl är där.. Men jag kommer säkert sakna en massa här hemma också, vi får se. 
De här resterande veckorna kommer gå åt till träning innan SM/RM som jag tävlar nästa helg - SPÄNNANDE! Ska bli sjukt kul, speciellt då jag kommer vara där nere hela helgen omringad av cheerleaders. Det är mäktigt.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0